niedziela, 6 kwietnia 2014

Śniegowa róża

Zima, co prawda, jest już tylko odległym wspomnieniem, ale ja dopiero teraz zabrałam się za oplatanie kaboszonu, który upolowałam z górą trzy miesiące temu w Koraliankach. Leniwiec jestem (to raz), a poza tym musiałam się zebrać i zamówić większą ilość kolorów Toho.
Wiecznie brakuje mi odcieni :P

Troszkę eksperymentalnie mi to wyszło, ponieważ pierwszy raz robiłam różyczkę (wedle rewelacyjnego wzoru STĄD. Kocham biser :D) a poza tym postanowiłam chaotycznie ponawlekać koraliki do naszyjnika. Efekt, nie powiem, bardzo mnie cieszy.
Troszkę zbliżeń jeszcze:

Koraliki Toho Round w rozmiarach 11/0 i 15/0, w kolorach Silver Lined Milky Montana Blue i Inside Color Crystal/Snow lined. Zapięcie i końcówki w kolorze srebrnym.
Naszyjnik ma długość 53 cm, zawieszka z różą ok. 5 cm długości i 4 cm średnicy.

Do kupienia na Etsy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz