poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Swarovski i kotki

EDIT: Kotki można znaleźć na ETSY :3

Ostatnio mam niby czas, ale całkowicie pochłania mnie wykonywanie projektów, a nie raportowanie o nich w internetach. Niecierpliwe paluszki takie :) Najwyższa pora się czymś pochwalić!

Wzór na kotki wymyśliłam sama. Z każdym następnym idzie mi coraz lepiej, a teraz mam nowy pomysł na kolczyki. Generalnie wszystko opiera się na opleceniu rivolki i dorzuceniu uszu i ogonka. No i wychodzą takie o:


A tutaj z kolczykami:


Kryształki Swarovskiego mają rozmiary 18, 14, 12 i 8 mm, są w kolorach Silver Night (brzuszek dużego kotka) i Black Diamond (pozostałe). Oplecione koralikami Toho Round w rozmiarach 15 i 11 , a kolorach Transparent Rainbow Crystal, Silver-lined Frosted Crystal i SLF Black Diamond. Elementy ze srebra, w komplecie także naszyjnik żmijka o długości 40 cm.


Dla koleżanki powstał komplet w różach i bielach (lody malinowe, ach!), z kolczykami-kropeczkami zamiast kotków:


Tu w komplecie z kolczykami:


I piękne fasety Swarovskiego...


Rivoli w rozmiarach 18, 14 i 8 mm, w kolorze Fuchsia. Koraliki Toho Round 11 i 15, w kolorach Inside Color Crystal/Snow lined oraz Gold-lustered Raspberry. Poza tym, oczywiście, sreberka.

Teraz przymierzam się do zrobienia czegoś w niebieskim :3

2 komentarze:

  1. What size rivoli are you using and what size seed beads please

    OdpowiedzUsuń