wtorek, 6 maja 2014

Projekt smok

Planowałam wziąć się za TEN TUTORIAL (j. angielski) już jakiś czas temu, ale ciągle coś stawało na przeszkodzie -  a to za mało rozmiarów koralików, a to kulka nie taka, a to praca (ciagle tylko praca), ale w końcu się udało. Zajęło mi to w sumie jakieś 4 odcinki "Person of Interest"... a tutorial jest naprawdę prosty :D

Smoczę jest pomyślane jako naszyjnik:
...ale równie dobrze może służyć jako figurka-bibelot, bo ogonek ma sprężysty i daje się ładnie ustawić:
Kilka zdjęć z różnych stron; pysio:
Boczek:
Zadek :P
 
I moja obrączka dla porównania rozmiaru:

Do wykonania użyłam koralików Toho Round w rozmiarach 15/0, 11/0 i 8/0, w kolorach PF Galvanised Aluminium, SL Olivine i SL Frosted Olivine oraz Inside-Color Luster Black Diamond/Opaque Yellow lined (tak, to ma taką długą nazwę :P). Kamyczek wewnątrz to kula z barwionego agatu, natomiast na oczy przeznaczyłam przypadkowe koraliki zwyklaczki. Całość jest wykonana na żyłce, zawieszka w kolorze srebrnym.

Planuję zrobić więcej smoków w różnych kolorach, także... :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz