piątek, 20 czerwca 2014

Wyzwanie Szuflady - Monochromatyczna Symetria

Jakoś tak dziwnie byłam przekonana, że czas mam do niedzieli, a tu takie zdziwienie!
Ale jeszcze jest przed północą, więc chyba zdążę :)

Praca bierze udział w wyzwaniu Szuflady pt. Monochromatyczna Symetria:

Wisior powstał jakiś czas temu, kiedy napadło mnie na słuchanie archiwalnych audycji o archeologii z internetowego kanału radiowej Trójki. I chociaż efekt końcowy nie ma ze Starożytnym Egiptem nic wspólnego, już do końca świata będzie mi się kojarzył ze skandalami królowej Nefertiti :D


 Kamea leżała w mojej skrzyni już od jakiegoś czasu i wreszcie nadarzyła się okazja, żeby ją wykorzystać.
 I jeszcze zbliżenie:


Kamea została opleciona koralikami Toho Round w kolorach Opaque Frosted White, Ceylon Innocent Pink i Inside Colour Rainbow Crystal/Salmon lined, w rozmiarach 11/0 i 15/0 oraz Toho Magatama 3mm w kolorze Ceylon Innocent Pink. Zakończenia i zapięcie ze srebra.

2 komentarze:

  1. piękny i elegancki wisior :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo rany! Cudowna praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń