czwartek, 12 czerwca 2014

Szafirowa róża i inne cuda

Mam jeszcze jednego smoka, który na blogu się jeszcze nie pokazał, a który brał ostatnio w konkursie Korallo i (uwaga uwaga!) zdobył dla mnie wyróżnienie :D Dzielne stworzonko!

Opleciony na koraliku ze szkła weneckiego, z użyciem Toho Round 15/0, 11/0, 8/0 i 6/0 w kolorach Permanent Finish Galvanised Starlight i Silver Lined Frosted Dark Aquamarine. Podwieszka z pozłacanego srebra.

Zarezerwowany i wysłany już do mojej przyjaciółki z Wielkiej Brytanii, która poza nim zamówiła jeszcze dwa drobiazgi... Przede wszystkim pasujący kolorystycznie pierścionek z różą:



Wzór można znaleźć na biser.ru, a gdyby ktoś był ciekaw, skąd jeszcze czerpię inspiracje, to polecam moją tablicę na Pinterest z różnymi kreatywnymi pomysłami :)

Różyczka powstała z Toho Round w tych samych kolorach, co smoczysko, na peyotkowej obrączce.

Ostatnią częścią zamówienia były kolczyki w stylu N7; coś, co najbardziej docenią fanki gry "Mass Effect".

Tutaj Toho Round w rozmiarze 11/0 w kolorach Opaque Jet, O White i O Cherry. Zakończenia w kolorze srebrnym.

Paczka właśnie sunie do UK i mam nadzieję, że dotrze szybko!

1 komentarz:

  1. Cudowności, pięknie wyszedł ten smok i fręndzelkowe kolczyki, a pierścionek ma w sobie ogromnie dużo uroku.

    OdpowiedzUsuń