wtorek, 11 lutego 2014

Trochę bransoletek

Chwalenia się dziełami wszelakimi ciąg dalszy. Dziś - bransoletki szydełkowane.
Na dobry początek coś w klimacie wiosennym:

Trzykolorowa bransoleta z koralików Toho Round 11/0 w kolorach Transparent Frosted Lime, TF Dark Peridot i TF Teal. Zapięcię, które było moją inspiracją, w kolorze srebrnym, takoż elementy.
Nie mogłam się powstrzymać, tak mi się jakoś wiosennie w środku zimy zrobiło :3
Do znalezienia tutaj.


Herbacianka z czajniczkiem:

Moje ulubione Toho Round 11/0 w kolorze Opaque Frosted Terra Cotta i złote z zalegającej jeszcze partii Knorr Prandell. Do tego wykończenie w kolorze złotym.
Jest tutaj.


Oraz na deser, bransoletka ze Swarovskim:
Zakochałam się w tej spiralce, nie będę ukrywać. Planuję więcej.
Koraliki w rozmiarach 11/0 i 15/0, w kolorach Transparent Rainbow, Silver Lined Crystal, Inside Colour Crystal/Snow lined oraz Opaque Jet. Rivioli Swarovski w kolorze jet, 12 mm. Wykończenia w kolorze srebrnym.


No i jeszcze dzielna Malina, która pomaga w robieniu fotek:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz